اقتصاد

بیت کوین دوباره از مرز 6 وات عبور کرد آیا بازار به زودی از راه می رسد؟

بیت کوین دوباره از مرز 6 وات عبور کرد آیا بازار به زودی از راه می رسد؟

Bijie.com گزارش داد:

تجزیه و تحلیل بازار

بیت کوین برای هفتمین بار از اوت گذشته از مرز 60000 عبور کرده است، با توجه به زمان و صبر، سه ماهه چهارم قطعاً منفجر خواهد شد از نسخه های کپی شده بایننس در دو روز گذشته دیده می شود.

f6ac30fcf3689670b8b7e122aebc96d1.png

اخبار فعلی

اگرچه اخیراً بازار تقلبی در مورد قراردادهایی با ارزش بازار اندک گمانه زنی کرده است، اما ناگهان افزایش یافت. اما اثر پول سازی هنوز هم خوب است، و اساساً می توانید sys را با تنقلات بخورید، این به الگوی بایننس بستگی دارد. نادر بیش از 6 برابر در یک هفته افزایش یافته است. در مورد کپی‌ها، تا زمانی که سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی تراشه‌های کمی دارند و احساسات بازار بهبود می‌یابد، تعداد دفعاتی که می‌توان آن را افزایش داد تقریباً به اندازه یک سگ محلی است.

بازار آلت‌کوین در بایننس شروع به زنده شدن کرده است و Rare در هفته گذشته بیش از شش برابر شده است. اگر احساسات بازار افزایش یابد و دارندگان کمتری وجود داشته باشد، آلتکوین‌ها ممکن است سودهای بیشتری مانند سکه‌های «توگو» ببینند.

در فرآیند تشکیل کف بازار، توجه به تعداد افرادی که مایل به توقف ضرر و خروج از بازار هستند مهم است. اگر اکثر مردم تمایلی به فروش نداشته باشند، پایین آمدن بازار برای بازار دشوار خواهد بود.

نقطه داغ جدید بیت کوین – بیت کوین تکه تکه شده

Fractal Bitcoin اخیراً بسیار محبوب بوده است.

پدیده پمپ میدان موج داغ است

پمپ ترون در واقع توجه بسیاری از جامعه چینی زبان را به خود جلب کرد، اما تنها چند نفر در حال بازی بودند و باهوش ترین افراد در گروه بازیکنان pvp کسانی بودند که پول درآوردند. دلیل اصلی این است که هر بار در چیدمان قبلی، بدنه به طور کامل بریده می شد، بنابراین ماشین سبکتر می شد.

ترامپ و بازار کریپتو

در مورد ترامپ، به‌عنوان یک بازیکن رمزنگاری، قطعاً از او حمایت می‌کنم، اگرچه نرخ حمایت مثل قبل نیست، شاید این یک مزیت عاطفی بزرگ برای بازار ارزهای دیجیتال تا پایان سال باشد . به طور خلاصه، وقتی بازار سقوط می کند، احساس می شود که دنیا به پایان رسیده است، و هیچ چیز خوب نیست، وقتی بازار دیوانه است، احساس می شود که همه چیز خوب است .

انتظارات برای آینده

از آنجایی که بازار آلت کوین به تدریج از بازار نزولی خارج می شود، انتظار می رود که دوره جدیدی از رشد را آغاز کنیم. نوسانات زیاد و ماهیت احساسات محور بازارهای کریپتو به این معنی است که وقتی بازارها در حال سقوط هستند، همه چیز بد و غمگین به نظر می رسد و وقتی بازارها در حال افزایش هستند، به نظر می رسد خبرهای خوب در همه جا وجود دارد.

5be8caeb4fce63789ff3b95c2da60fb5.png

درباره کاهش نرخ بهره

احتمال کاهش 25 واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر 77 درصد است. احتمال کاهش 50 واحدی نرخ بهره 23 درصد است. احتمال اینکه فدرال رزرو تا نوامبر به طور تجمعی نرخ بهره را 50 واحد کاهش دهد 60.1 درصد است، احتمال کاهش 75 واحدی نرخ بهره به طور تجمعی 34.8 درصد است و احتمال اینکه نرخ بهره را 100 واحد پایه کاهش دهد. به طور تجمعی 5.0٪ است.

دو رویداد Meme داغ در این شماره وجود دارد: سکه‌های MEME مربوط به CZ:

انتظار می‌رود که در اواخر سپتامبر ظاهر شود، اگرچه زمان مشخصی هنوز مشخص نشده است، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که بازار توکن‌های مفهومی مربوط به CZ را راه‌اندازی کند، که ممکن است دور جدیدی از تبلیغات را ایجاد کند. سکه MEME انتخابات ترامپ:

در اوایل نوامبر سال جاری، نتایج انتخابات عمومی اعلام خواهد شد. اگر ترامپ مجدداً با موفقیت انتخاب شود، توکن‌های مرتبط مانند Maga، Trump و Fight ممکن است دوباره به نقاط داغ بازار تبدیل شوند. در حالی که این توکن ها تاکنون اصلاحات قابل توجهی را تجربه کرده اند، ممکن است با نزدیک شدن به انتخابات، برای موج قابل توجهی از دستاوردها آماده شوند. هیپ سکه های میم اغلب ساده و سرراست است و سکه های با ترافیک و محبوبیت بیشتر توجه بازار را به خود جلب می کنند.

منتظر تغییرات در سپتامبر هستیم

بازار فعلی پر از تعلیق و عدم اطمینان است و سخنان بانک‌های مرکزی بزرگ به پرده روند بازار تبدیل خواهد شد. سخنرانی پاول، به ویژه، ممکن است به یک عامل کلیدی در تعیین احساسات بازار جهانی تبدیل شود.

سپتامبر در شرف شروع است، و شور و شوق دو طرف برای تبلیغات در حال فرا رسیدن است در بازار، آرای آتی مسئولین قطعا به نفع بازار خواهد بود، این هفته تا پایان مرداد هفته آینده، بازار معکوس سطح تثبیت خواهد شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا